نرم‌افزار‌های تحت‌وب از مرورگرها به عنوان بستر فعالیت استفاده می‌کنند. یک مرورگر همانند یک نرم‌افزار، کاربر را قادر به به‌روزرسانی و استفاده از برنامه می‌کند، بدون اینکه احتیاج باشد کاربر برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کند.

مزایای نرم‌افزارهای مبتنی بر وب به‌طور عمومی

1. دسترسی به نرم‌ افزار در هر زمان و مکان
2. مستقل از پلاتفرم هستند. امکان دسترسی از طریق Device های مختلف (کامپیوتر،تبلت ،موبایل و ...)
3. عدم نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی کاپیوتر
4. یکپارچه سازی اطلاعات موجود در مکان‌های مختلف
5. سهولت در توسعه نرم افزار و Upgrade نمودن آن
6. پشتیبانی آنلاین
7. ارتباط سریعتر و موثر تر با مشتریان
8. عدم محدودیت در تعداد کاربران استفاده کننده از نرم‌افزار
9. نصب و راه اندازی آن آسان است و پیشنیاز تکنولوژیک و یا نرم‌افزاری خاصی ندارد.(Windows/Linux)
10. مهمترین مزیت برنامه های تحت وب سادگی توزیع این برنامه‌ها بین کاربران است. (تنها نیاز به نصب و برنامه روی سرور داریم).
11. کنترل نسخه برنامه تمام افراد از آخرین نسخه موجود روی سرور استفاده می‌کنند و نگرانی در مورد اینکه هر کدام از آخرین نسخه استفاده می‌کنند یا نه وجود ندارد.
12. کاهش هزینه‌های کارفرما جهت خرید و نگهداری کلاینت‌های مناسب
13. سهولت در یکپارچگی با سایر محصولات نرم افزاری سازمان

3. نرم افزار هتلداری آسا میتواند با کلید کارتهای هتل (مارک Orbita، Hune، Adel ارتباط نرم افزاری برقرار نماید بگونه ای که فقط با رجیستر شدن میهمان در نرم افزار هتلداری کلید کارت صادر خواهد شد و کاربر هیچگونه دسترسی به نرم افزار صدور کلید کارت نخواهد شد و کلیه عملیات مدیریت کلید کارت اتاق توسط نرم افزار هتلداری آسا انجام پذیر خواهد بود .
4. ایجاد و انتقال اسناد درآمد هتل، اسناد انبار، اسناد حقوق و دستمزد، اسناد اموال و دارائیهای ثابت و ... به صورت مکانیزه و اتوماتیک به نرم افزار حسابداری آسا انجام میگیرد .

امکانات نرم افزار هتل داری آســـا

1. بیش از 35 نرم افزار تحت وب هتلداری به صورت یکپارچه (کلیه نرم افزارها با یکدیگر لینک هستند)
2. این نرم افزار میتواند با مراکز تلفن های مختلف ارتباط نرم افزاری بر قرار نماید، شایان ذکر است نرم افزار آسا میتواند بگونه ای با دستگاه مرکز تلفن لینک شود که کاربران داخلی های مجاز قبل از اینکه گوشی را بردارند در مانیتور خود نام فرد تماس گیرنده و سوابق میهمان را مشاهده نموده و با آمادگی بهتری با میهمان برخورد می نمایند شایان ذکر است این اطلاعات از سیستم CRM به مرکز تلفن منتقل خواهد شد.



13.Map Table: هنگام دریافت سفارش میهمان به صورت دستی و چه با استفاده از تبلت میتوان درخواست میهمان را با ذکر صندلی میهمان ثبت نمود تا میزبان هنگام سرو غذا از اینکه چه شخصی چه نوع غذایی سفارش داده اطلاع داشته باشد.
14.قابلیت ذخیره سازی مدارک میهمان، قابلیت ذخیره سازی واچر درخواست رزرو
15.دریافت امضای میهمان هنگام تسویه میز رستوران و هنگام خروج میهمان از هتل و ...
16.پکیج نرم افزار هتلداری آسا با استفاده از لینک مستقیم با سیستمهای IPTV (نانوتراشه –کاماسیستم – صمیم رایانه) خدماتی از قبیل (نمایش صورتحساب اتاق ، سفارش خدمات غذایی ، پخش کانال یا فیلم دلخواه و ...) را در اختیار میهمانان محترم هتل قرار میدهد. ( لینک با دیگر سیستمهای IPTV امکان پذیر خواهد بود .)
17.امکان لینک با سیستمهای اینترنت شارژینگ (Mikrotik - IBSng – Delta SIB)
18.امکان راه اندازی سیستم جامع مدیریت پرسنلی شامل (حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مدیریت پورتال پرسنلی، ژتون پرسنلی (سخت افزار و نرم افزار)، رستوران پرسنلی، مدیریت منابع انسانی)
19.امکان مدیریت درخواستهای خرید و حواله کاربران با توجه به سیستم گردش کار هتل از مرحله درخواست تا تائید توسط مدیران دارای مجوز و در نهایت تحویل کالا در انبار به صورت مکانیزه توسط نرم افزار مصارف و درخواستها
20.امکان محاسبه بهای تمام شده مواد به روش استاندارد و نرمال (Cost Control) براساس اطلاعات موجود در نرم افزار انبار و رستوران ها و همچنین محاسبه بهای تمام شده بوفه ها و امکان تهیه گزارشات و انتقال مواد مصرفی براساس فروش انجام گرفته به انبارهای هتل جهت ثبت هزینه مواد مصرفی، هزینه های جذب نشده رستورانها و ...
21.قابلیتهای ویژه نرم افزار حسابداری دوبل (صورت گردش وجوه نقد، بودجه بندی، تسهیم هزینه ها، امکان ذخیره ضمائم برای هر سند حسابداری، رده بندی اسناد، قیمت بهای تمام شده کل هتل و ... )
22. و امکانات منحصر به فرد دیگری ...

5. امکان کنترل تمدید کلید کارت اتاق میهمان مقیم براساس مانده بدهی: ابتدا کلید کارت میهمان در بدو ورود بدون توجه به تاریخ خروج میهمان حداکثر 3 روزه شارژ شده سپس پس از اتمام مدت زمان شارژ ابتدا مانده اتاق کنترل میشود اگر از سقف اعتبار مجاز بیشتر باشد سیستم از تمدید کلید کارت جلوگیری میکند و می بایست ابتدا ودیعه از میهمان دریافت شده، سپس اقدام به تمدید کارت نمود ، شایان ذکر است فقط اتاقهای VIP میتوانند بدون کنترل اعتبار شارژ شوند و برای حالتهای خاص نیز فقط سوپروایزور بخش میتواند کارت را بدون کنترل اعتبار شارژ نماید.
6. جهت ارتباط بهتر با مشتری و بهبود امر مشتری مداری نرم افزار هتلداری آسا میتواند از سامانه ارتباط با مشتری (CRM) استفاده نماید که در آن میتوان از ارسال و دریافت پیامک جهت اطلاع رسانی به میهمانان مقیم و یا اطلاع رسانی به میهمانان غیر مقیم برای مناسبتهای مختلف استفاده نمود و نیز میتوان پیام های ارسال شده به میهمان را در نرم افزاری هتلداری در همان بخش مورد نظر (رزرواسیون، اتاق و...) مشاهده نمود تا کاربر بدون درگیر شدن با نرم افزار دیگر، پیامهای خود را مشاهده نماید .
7.امکان راه اندازی سیستم پشتیبان اطلاعات (System Backup) به صورت اتوماتیک (روزانه، ساعتی، دقیقه ای)
8.کلیه عملیات کاربران در نرم افزار هتلداری آسا ثبت میشود "Log File" (لاگ فایل یک رجیستر، لاگ فایل یک کاربر، لاگ فایل یک صورتحساب و ... )
9.طبقه بندی کاربران نرم افزار براساس فعالیت - مدیریت انواع سطوح دسترسی کاربران - ایجاد کاربر جدید در نرم افزار به صورت نامحدود
10.قابلیت مدیریت تعداد روز مجاز گزارش یک کاربر، کنترل تعداد روز فعالیت کاربران، کنترل عدم نمایش گزارشات ریالی کاربران و...)
11.امکان ارتباط مستقیم با سیستم دارایی (ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی طبق ماده 169 مکرر)
12.جهت تسریع در کار رستوران و دریافت سفارش میهمان میتوان از تبلت استفاده نمود و در آشپزخانه نیز میتوان از پرینتر و یا مانیتور استفاده کرد (1- حذف ثبت بنهای دستی در رستوران 2- تسریع فرآیند ثبت سفارش میهمان 3- نمایش عکس و فیلم غذا هنگام سفارش میهمان 4- ثبت غذا آماده فروش و ...)