شرایط و قوانین استفاده

  • کلیه حقوق مادی و معنوی نرم افزارها و نشان های تجاری آن برای شرکت محفوظ می باشد. هرگونه استفاده ی غیر مجاز از نام، مطالب و مستندات و منابع نرم افزار بدون مجوز کتبی شرکت، مطابق با قانون جرایم رایانه ای غیر مجاز تلقی می گردد و پیگرد قانونی دارد.
  • مجوز استفاده از نرم افزار، تنها برای استفاده ی یک مشتری و به نام آن می باشد که می تواند دارای شخصیت حقیقی یا حقوقی باشد. هر گونه کپی برداری و سعی در نفوذ به داده های نرم افزار طبق قانون قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای غیر مجاز تلقی گردیده و علاوه بر پیگرد قانونی شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار را لغو خواهد نمود.
  • وظیفه حفظ و حراست از نرم افزار و قفل های آن صرفا بر عهده مشتری خواهد بود و در صورت کپی برداری، استفاده غیر مجاز و یا شکستن قفل نسخه تحت مالکیت مشتری، شرکت مشتری را در قبال این امر مسئول می داند که طبق قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ایغیر مجاز تلقی می گردد و پیگرد قانونی خواهد داشت و بعلاوه شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار را نیز لغو خواهد نمود.
  • شرکت در نرم افزارهای تولید شده امکان ایجاد نام کاربری و رمز جهت دسترسی کاربران را فراهم نموده است. در صورت فراموشی رمز ورود به برنامه توسط مشتری، طی درخواست از داخل فرم ورود نرم افزار رمز ورود به موبایل مشتری که در هنگام خرید ثبت شده است، ارسال می گردد. لذا مسئولیت حفاظت از داده ها، اطلاعات و رمز عبور نرم افزارها به عهده مشتری بوده و شرکت مسئولیتی در قبال دسترسی غیر مجاز افراد ثالث به نرم افزارهای مشتری را ندارد.
  • مشتری در هنگام خرید می بایست اطلاعات مالک نرم افزار (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه و ایمیل) را در فرم خرید وارد نماید. در صورتی که اطلاعات وارد شده مربوط به شخص ثالث باشد، انتقال مالکیت نرم افزار خریداری شده به مشتری با اطلاعات دیگری پس از خرید امکان پذیر نیست، حتی اگر استفاده کننده ی از نرم افزار باشد. لذا صحت درج اطلاعات وارده در فرم خرید نرم افزار به عهده ی مشتری می باشد.
  • پس از خرید نرم افزار، شرکت در وب سایت خود پنلی را با نام کاربری و رمز عبور که به صورت اتوماتیک با استفاده از ایمیل و کد ملی وارده ساخته می شود، جهت دسترسی های بعدی به اطلاعات خرید یا درخواست پشتیبانی در اختیار مشتری قرار خواهد داد. مسئولیت حفاظت از دسترسی به این پنل به عهده ی مشتری بوده و مسئولیت مشکلات ناشی از دسترسی غیر مجاز شخص ثالث به آن را می پذیرد.

خدمات پس از فروش

  • کلیه محصولات ارائه شده توسط این شرکت طبق قوانین جاری فروش نرم افزار، دارای پشتیبانی بوده و کاربر موظف است هر ساله جهت استفاده از این خدمات هزینه های مربوطه را طبق اعلام شرکت در آن سال بپردازد. در حال حاضر این مبلغ بر روی هزینه ی پایه نرم افزار اعمال می شود و شامل حال افزونه های مورد استفاده نمی باشد.
  • عدم پرداخت هزینه ی سالانه ی پشتیبانی باعث قطع ارتباط شرکت با نرم افزار خریداری شده بوده و هرگونه مشکل پیش آمده ناشی از قطع این ارتباط به عهده ی خریدار می باشد و نرم افزارهایی که بروزرسانی های ارائه شده بر روی آنها توسط کاربر اعمال نشود چه در داخل زمان پشتیبانی و چه خارج از آن مشمول پشتیبانی نخواهند بود.
  • شرکت موظف است همیشه آخرین فایل نصب نرم افزارها را بر روی سایت خود در دسترس مشتری قرار دهد و همچنین اطلاعات مربوط به بروزرسانی نرم افزارها را از طریق کانلهای ارتباطی معرفی شده در وب سایت خود به اطلاع مشتری برساند. لذا در صورتی که زمان پشتیبانی و بروزرسانی نرم افزار خریداری شده توسط مشتری منقضی شده باشد، امکان استفاده از آخرین نسخه ی ارائه شده که خارج از محدوده ی زمانی پشتیبانی مشتری ارائه شده است را نخواهد داشت. همچنین با توجه به عدم ارائه ی نسخه ی نصبی خریداری شده ی اولیه بر روی حاملهای ذخیره سازی از سوی شرکت، در صورتی که کاربر قصد پرداخت مبالغ سالانه ی تمدید پشتیبانی و بروزرسانی را نداشته باشد، موظف به حفظ آخرین نسخه ی قابل استفاده برای استفاده های بعدی نزد خود می باشد و شرکت مسئولیتی در قبال ارائه ی نسخ پیشین به این مشتری ندارد.
  • در حال حاضر ارائه ی پشتیبانی شرکت به مشتری که خرید وی دارای اعتبار باشد، فقط از طریق سیستم پشتیبانی موجود در وب سایت شرکت مقدور می باشد و شرکت موظف است حداکثر طی 24 ساعت به درخواست مشتری که از طریق سیستم پشتیبانی ارائه شده است، پاسخ دهد. لذا شرکت در قبال درخواستهای پشتیبانی مشتری که از سایر کانلهای ارتباطی مانند تلفن، فکس، تماس با ما، ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره ارسال می گردد، مسئولیتی نداشته و می تواند آنها را بی پاسخ بگذارد.
  • در حال حاضر کلیه ی افراد حقیقی و حقوقی معرفی شده در بخش همکاران فروش فقط دارای مجوز ارائه و فروش نرم افزارها می باشند و هیچ مجوزی برای ارائه ی خدمات پس از فروش یا پشتیبانی به مشتریان را ندارند مگر اینکه طی تماس شرکت به مشتری معرفی شده باشند. لذا مسوولیت عواقب ناشی از مراجعه ی مشتری به هر کدام از این افراد و دریافت خدمات پشتیبانی از آنها به عهده ی مشتری می باشد.