مشخصات نرم افزار هتلداری آســـا
  • زبان برنامه نویسی PHP
  • بستر اطلاعات MySQL
  • صد در صد مبتنی بر وب (WebBased) و قابل اجرا برروی اینترنت و اینترانت
  • مستقل از هر نوع پلتفرم (Linux , windows)
  • مستقل از هر نوع مرورگر (Cross-Browser)

بیش از 35 نرم‌افزار تحت وب هتلداری به‌صورت ی‌پارچه (کلیه نرم‌افزارها با یکدیگر لینک هستند)

ایجاد و انتقال اسناد درآمد هتل، اسناد انبار، اسناد حقوق و دستمزد، اسناد اموال و دارائی‌های ثابت و ... به صورت مکانیزه و اتوماتیک به نرم‌افزار حسابداری آســـا انجام میگیرد.

عملکرد کلید کارت های هتل

 

نرم افزار هتل داری آسا می تواند با کلید کاره های هتل (مارک Adel , Hune , Orbita) ارتباط نرم افزاری برقرار نماید به گونه ای که فقط با رجیستر شدن میهمان در نرم افزار هتلداری کلید کارت صادر خواهد شد و کاربر هیچگونه دسترسی به نرم افزار صدور کلید کارت نخواهد شد و کلیه عملیات مدیریت اتاق توسط نرم افزار هتلداری آسا انجام پذیر خواهد بود .

 

امکان کنترل تمدید کلید کارت اتاق میهمان مقیم بر اساس مانده بدهی : ابتدا کلید کارت میهمان در بدو ورود بدون توجه به تاریخ خروج میهمان حداکثر 3 روز شارژ شده سپس پس از اتمام مدت مدت زمان شارژ ابتدا مانده اتاق کنترل می شود اگر از سقف اعتبار مجاز بیشتر باشد سیستم از تمدید کلید کارت جلوگیری می کند و می بایست ابتدا ودیعه از میهمان در یافت شده . سپس اقدام به تمدید کلید کارت نمود . شایان ذکر است فقط اتاق های VIP می توانند بدون کنترل اعتبار شارژ شوند و برای حالت های خاص نیز فقط سوپروایزر بخش می تواند کارت را بدون کنترل شارژ نماید .

جهت ارتباط بهتر با مشتری و بهبود امر مشتری مداری نرم افزار هتل داری آسا می تواند از سامانه ارتباط با مشتری (CRM) استفاده نماید که در آن می توان از ارسال و دریافت پیامک جهت اطلاع رسانی به میهمان مقیم و یا اطلاع رسانی به میهمان غیر مقیم برای مناسبت های مختلف استفاده نمود و نیز می توان پیام های ارسال شده به میهمان را در نرم افزاری هتلداری در همان بخش مورد نظر (رزرواسیون ، اتاق و ...) مشاهده نمود تا کاربر بدون درگیر شدن با نرم افزار دیگر ، پیام های خود را مشاهده نماید .

این نرم‌افزار میتواند با مراکز تلفن‌های مختلف ارتباط نرم افزاری بر قرار نماید، شایان ذکر است نرم افزار آسا می‌تواند به‌گونه‌ای با دستگاه مرکز تلفن لینک شود که کاربران داخلی های مجاز قبل از اینکه گوشی را بردارند در مانیتور خود نام فرد تماس گیرنده و سوابق میهمان را مشاهده نموده و با آمادگی بهتری با میهمان برخورد می نمایند این اطلاعات از سیستم CRM به مرکز تلفن منتقل خواهد شد.

امکان راه اندازی سیستم پشتیبان اطلاعات (System Backup) به صورت اتوماتیک (روزانه ، ساعتی ، دقیقه ای)

کلیه عملیات کاربران در نرم افزار هتل داری آسا ثبت می شود و قابلیت پیگیری دارد . Log File (لاگ فایل یک رجیستر ، لاگ فایل یک کاربر ، لاگ فایل یک صورت حساب و ...)

امکان ارتباط مستقیم با سیستم دارایی(ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی طبق ماده 169 مکرر)

طبقه بندی کاربران نرم افزار براساس گروه که بتوان برای هر گروه مجوز دسترسی تعریف نمود و همه کاربران از آن تبعیت نمایند. (به صورت نامحدود)

امکان کنترل تعداد روز نمایش گزارش کاربران ، کنترل تعداد روز فعالیت کاربران ، کنترل عدم نمایش گزارشات ریالی کاربران و ...

قابلیت ذخیره سازی مدارک میهمان ، قبلیت ذخیره سازی واچر درخواست رزرو

عملکرد رستوران هتل


جهت تسریع در کار رستوران و دریافت سفارش میهمان می توان از تبلت استفاده نمود و در آشپزخانه نیز می توان از پرینتر و یا مانیتور استفاده کرد .

  1. حذف ثبت بن های دستی در رستوران
  2. تسریع فرایند ثبت سفارش میهمان
  3. نمایش عکس و فیلم غذا هنگام سفارش میهمان
  4. ثبت غذای آماده فروش و ....

  5. Map Tabel : هنگام دریافت سفارش میهمان به صورت دستی و چه با استفاده از تبلت می توان درخواست میهمان را با ذکر صندلی میهمان ثبت نمود تا میزبان هنگام سرو غذا از اینکه چه شخصی چه نوع غذایی سفارش داده اطلاع داشته باشد .

پکیج نرم افزار هتل داری آسا با استفاده از لینک مستقیم با سیستم های IPTV (نانو تراشه ، کاماسیستم ، صمیم رایانه و ....) خدماتی از قبیل نمایش صورت حساب اتاق ، سفارش خدمات غذایی ، پخش کانال یا فیلم دلخواه و ....

امکان راه اندازی سیستم جامع مدیریت پرسنل شامل (حقوق و دستمزد ، حضور و غیاب ، مدیریت پورتال پرسنلی ، ژتون پرسنلی (سخت افزار و نرم افزار ) ، رستوران پرسنلی ، مدیریت منابع انسانی

قابلیت های ویژه نرم افزار حسابداری دوبل (صورت گردش وجوه نقد ، بودجه بندی ، تهسیم هزینه ها ، امکان ذخیره ضمائم برای هر سند حسابداری ، رده بندی اسناد و ...)

امکان لینک با سیستم های اینترنت شارژینگ
Mikrotik ، IBSng ، DeltaSIB

امکان مدیریت درخواست های خرید و حواله کاربران با توجه به سیستم گردش کار هتل از مرحله درخواست تا تایید توسط مدیران دارای مجوز و در نهایت تحویل کالا در انبار به صورت مکانیزه توسط نرم افزار مصارف و درخواست ها

امکان محاسبه بهای تمام شده مواد به روش استاندارد و نرمال (cost control) بر اساس اطلاعات موجود در نرم افزار انبار و رستوران ها و همچنین محاسبه بهای تمام شده بوفه ها و امکان تهیه گزارشات و انتقال مواد مصرفی بر ساس فروش انجام گرفته به انبار های هتل جهت ثبت هزینه مواد مصرفی ، هزینه های جذب نشده رستوران ها و ...