ضد آب
با استحکام بالا
امکان انتخاب بین مدل کلید شاسی یا قارچی
سناریو گسترده پس از فشردن
تلویزیون تعاملی هوشمند
1. دسترسی به نرم افزار در هر زمان و مکان
2. مستقل از پلاتفرم هستند. امکان دسترسی از طریق Device های مختلف (کامپیوتر،تبلت ،موبایل و ...)
3. عدم نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی کاپیوتر
4. یکپارچه سازی اطلاعات موجود در مکانهای مختلف
5. سهولت در توسعه نرم افزار و Upgrade نمودن آن
6. پشتیبانی آنلاین
7. ارتباط سریعتر و موثر تر با مشتریان
8. عدم محدودیت در تعداد کاربران استفاده کننده از نرمافزار
9. نصب و راه اندازی آن آسان است و پیشنیاز تکنولوژیک و یا نرمافزاری خاصی ندارد.(Windows/Linux)
10. مهمترین مزیت برنامه های تحت وب سادگی توزیع این برنامهها بین کاربران است. (تنها نیاز به نصب و برنامه روی سرور داریم).
11. کنترل نسخه برنامه تمام افراد از آخرین نسخه موجود روی سرور استفاده میکنند و نگرانی در مورد اینکه هر کدام از آخرین نسخه استفاده میکنند یا نه وجود ندارد.
12. کاهش هزینههای کارفرما جهت خرید و نگهداری کلاینتهای مناسب
13. سهولت در یکپارچگی با سایر محصولات نرم افزاری سازمان
نرمافزارهای تحتوب از مرورگرها به عنوان بستر فعالیت استفاده میکنند. یک مرورگر همانند یک نرمافزار، کاربر را قادر به بهروزرسانی و استفاده از برنامه میکند، بدون اینکه احتیاج باشد کاربر برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کند.
پکیج نرم افزار هتلداری آسا با بیش از 35 زیر مجموعه نرم افزاری تحت وب، مفتخر است اولین جایگاه نرم افزار هتلداری تحت وب ایرانی را به خود اختصاص دهد و بیشترین ترکیب نرم افزاری را نسبت به همکاران دیگر خود در اختیار داشته باشد .
نرم افزار هتلداری تحت وب آسا با محیطی کاربر پسند و یکپارچه توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت هتلداری ایران کسب نموده و افتخار همکاری با بیش از 80 هتل در سطح کشور را داشته باشد .
پکیج نرم افزار هتلداری آسا با بیش از 35 زیر مجموعه نرم افزاری تحت وب، مفتخر است اولین جایگاه نرم افزار هتلداری تحت وب ایرانی را به خود اختصاص دهد و بیشترین ترکیب نرم افزاری را نسبت به همکاران دیگر خود در اختیار داشته باشد .
نرم افزار هتلداری تحت وب آسا با محیطی کاربر پسند و یکپارچه توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت هتلداری ایران کسب نموده و افتخار همکاری با بیش از 80 هتل در سطح کشور را داشته باشد .
مدیریت انواع قراردادهای گارانتی، مدیریت انواع فولبردها/هافبردها، امکان تعریف فولبرد یا هافبرد فعال برای تنوع خاصی از اتاقها، محاسبه مکانیزه نوشو اتاق براساس نوع قراردادها، ارائه گزارشات درصد اشغالی به صورت نمودار، امکان فروش اتاقهای تریپل به دبل _ دبل به سینگل مثال در زمانهایی که از اتاق دبل ظرفیت نداریم تریپل با قیمت دبل فروخته شود، قابلیت اسکن مدارک میهمان برای هر رجیستر کارت، قابلیت دریافت نمونه امضاء میهمان رجیستر کارت سیستمی بدون کاغذ، گزارش مقایسه ای درصد اشغالی به تفکیک هر روز و نیز مقایسه با سالهای گذشته و گزارش انحراف معیار مربوطه، گزارش از نرخ دلار، یورو و پوند ثبت شده درنرم افزار (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا، گزارش درصد اشغال ریالی اتاق.
مدیریت نرخ های فصلی براساس بازه تاریخی، تور و روزهای هفته، خدمات اضافی رزرو، مدیریت مکانیزه فکسهای دریافتی و ارسالی، تائید مکانیزه امضاء سیستمی هر یک از رزروها توسط مدیران ذیصلاح، امکان آپلود ضمائم هر رزرو جهت نمایش به کاربران مربوطه، گزارش سامانه اعلان پروازهای ورودی و خروجی، داخلی و خارجی (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا)، قابلیت ارسال اتوماتیک پیامک _لینک با نرم افزارخدمات مشتریان (ارسال SMS)، و ...
کنترل زمان برگشت غذا، امکان رزرو میز، کنترل زمان پخت غذا، کنترل حداکثر زمان استفاده میز، قابلیت ثبت کنترل غذای آماده فروش، دریافت امضاء میهمان برای هر بن رستوران از طریق تبلت، امکان تخصیص سقف تخفیف بصورت درصدی و مبلغی به پرسنل جهت استفاده از رستوران، لینک مستقیم با نرم افزار کاست کنترل مواد ، گزارش درآمد فروش رستوران شیفت جاری ، گزارش از فروش رستوران به تفکیک صورتحساب ، گزارش فروش به تفکیک کد غذای رستوران و ...
دریافت سفارش میهمان، کنترل غذای آماده فروش ، دریافت امضاء دیجیتال ، مدیریت چاپ پرینتر آشپزخانه، نمایش عکس و فیلم غذا، لینک با سخت افزار فراخوان میزبان آسا، امکان دریافت شرایط مختلف پخت غذا در زمان اردگیری توسط تبلت، Map Table و ...
قابلیت ثبت اطلاعات مینی بار اتاق از طریق تلفن گویا ،تبلت ، IPTV ، تلفن عادی و کلاینت – کنترل مغایرت انبار مینی بار
امکان مدیریت انبار خانه داری، نظافت، اشغالی، خارج از سرویس، ثبت اشیاء پیدا شده هتل و نیز جستجو و تحویل آن، ثبت تائید تخلیه اتاق توسط خانه داری به منظور تسویه اتاق توسط پذیرش، امکان ثبت مشاهدات خانه دار از وضعیت اتاق، ثبت اعلان خرابی برای واحد مربوطه در تاسیسات، ثبت خسارت وارده به اتاق ، گزارشات مختلف : اتاق های خالی ، رزروی ها ، تورهای مقیم ، تخلیه روز خاص ، ارائه گزارش مقایسه ای خانه داری و پذیرش به لحاظ مغایرت گیری و کنترل، قابلیت ایجاد انبار خانه داری و لینک با انبار مرکزی، اعلام ریز اطلاعات نظافت از قبیل نام خانه دار , تاریخ و ساعت نظافت و … جهت گزارش گیری و کنترل های مورد نیاز ،
قابلیت ثبت کلیه مصارف داخلی هتل «پرسنل، رستورانها، اتاقها و ...» ، ثبت لاندری مصارف میهمان، قابلیت ثبت خدمات اضافی در لاندری، ثبت ضایعات، اعمال تخفيف مجزا برای پرسنل ، ميهمانان اتاق ، مشتريان و فروش عادی ، قابلیت تعريف کالاها و خدمات و گروه بندی آن در گروه های قابل تعریف، گزارش عملکرد تعدادي مراکز هزينه هتل، گزارش عملکرد پرسنل از لاندري، گزارش از ريز عملکرد يک پرسنل، گزارش کامل ريالي به تفکيک کالا و ...
سیستم IPTV در هتل علاوه بر خدمات فراوانی که به مهمانان ارائه می دهد، توانایی کسب درآمد برای صاحبان هتل را نیز دارد
سیستم IPTV هتل تعاملی میباشد و اجازه می دهد تلویزیون از حالت سنتی پخش کانال های زنده خارج شود و بتواند در لحظه ضمن ارتباط مستقیم با مهمان، خدمات مد نظر ایشان را ارائه و هزینه ارائه هر خدمت دریافت گردد.
سیستم IPTV در هتل این اجازه را به هتل می دهد تا با انواع تبلیغات، معرفی اماکن و مراکز تفریحی و خدماتی شهر از صاحبان مشاغل و مراکز کسب درآمد کنند
فروش انواع محتواهای جذاب مانند فیلم، سریال، موزیک و نمایش محتواهای جذاب از خدمات مستقر در هتل مانند استخر، کافی شاپ ها، رستوران ها، فروشگاه ها و ... درآمد خود را افزایش دهند
امکان انتخاب دمای دلخواه
کنترل سه دور فن به صورت دستی و هوشمند
امکان انتخاب حالت سرمایش و گرمایش به صورت آنلاین و آفلاین
قابلیت ارتباط با سنسور پنجره و سنسور دمای اکسترنال