پکیج نرم افزاری آســـا

مدیریت انواع قراردادهای گارانتی، مدیریت انواع فولبردها/هافبردها، امکان تعریف فولبرد یا هافبرد فعال برای تنوع خاصی از اتاقها، محاسبه مکانیزه نوشو اتاق براساس نوع قراردادها، ارائه گزارشات درصد اشغالی به صورت نمودار، امکان فروش اتاقهای تریپل به دبل _ دبل به سینگل مثال در زمانهایی که از اتاق دبل ظرفیت نداریم تریپل با قیمت دبل فروخته شود، قابلیت اسکن مدارک میهمان برای هر رجیستر کارت، قابلیت دریافت نمونه امضاء میهمان رجیستر کارت سیستمی بدون کاغذ، گزارش مقایسه ای درصد اشغالی به تفکیک هر روز و نیز مقایسه با سالهای گذشته و گزارش انحراف معیار مربوطه، گزارش از نرخ دلار، یورو و پوند ثبت شده درنرم افزار (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا، گزارش درصد اشغال ریالی اتاق.
مدیریت نرخ های فصلی براساس بازه تاریخی، تور و روزهای هفته، خدمات اضافی رزرو، مدیریت مکانیزه فکسهای دریافتی و ارسالی، تائید مکانیزه امضاء سیستمی هر یک از رزروها توسط مدیران ذیصلاح، امکان آپلود ضمائم هر رزرو جهت نمایش به کاربران مربوطه، گزارش سامانه اعلان پروازهای ورودی و خروجی، داخلی و خارجی (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا)، قابلیت ارسال اتوماتیک پیامک _لینک با نرم افزارخدمات مشتریان (ارسال SMS)، و ...

کنترل زمان برگشت غذا، امکان رزرو میز، کنترل زمان پخت غذا، کنترل حداکثر زمان استفاده میز، قابلیت ثبت کنترل غذای آماده فروش، دریافت امضاء میهمان برای هر بن رستوران از طریق تبلت، امکان تخصیص سقف تخفیف بصورت درصدی و مبلغی به پرسنل جهت استفاده از رستوران، لینک مستقیم با نرم افزار کاست کنترل مواد ، گزارش درآمد فروش رستوران شیفت جاری ، گزارش از فروش رستوران به تفکیک صورتحساب ، گزارش فروش به تفکیک کد غذای رستوران و ...

دریافت سفارش میهمان، کنترل غذای آماده فروش ، دریافت امضاء دیجیتال ، مدیریت چاپ پرینتر آشپزخانه، نمایش عکس و فیلم غذا، لینک با سخت افزار فراخوان میزبان آسا، امکان دریافت شرایط مختلف پخت غذا در زمان اردگیری توسط تبلت، Map Table و ...

قابلیت ثبت اطلاعات مینی بار اتاق از طریق تلفن گویا ،تبلت ، IPTV ، تلفن عادی و کلاینت – کنترل مغایرت انبار مینی بار

امکان مدیریت انبار خانه داری، نظافت، اشغالی، خارج از سرویس، ثبت اشیاء پیدا شده هتل و نیز جستجو و تحویل آن، ثبت تائید تخلیه اتاق توسط خانه داری به منظور تسویه اتاق توسط پذیرش، امکان ثبت مشاهدات خانه دار از وضعیت اتاق، ثبت اعلان خرابی برای واحد مربوطه در تاسیسات، ثبت خسارت وارده به اتاق ، گزارشات مختلف : اتاق های خالی ، رزروی ها ، تورهای مقیم ، تخلیه روز خاص ، ارائه گزارش مقایسه ای خانه داری و پذیرش به لحاظ مغایرت گیری و کنترل، قابلیت ایجاد انبار خانه داری و لینک با انبار مرکزی، اعلام ریز اطلاعات نظافت از قبیل نام خانه دار , تاریخ و ساعت نظافت و … جهت گزارش گیری و کنترل های مورد نیاز ،

قابلیت ثبت کلیه مصارف داخلی هتل «پرسنل، رستورانها، اتاقها و ...» ، ثبت لاندری مصارف میهمان، قابلیت ثبت خدمات اضافی در لاندری، ثبت ضایعات، اعمال تخفيف مجزا برای پرسنل ، ميهمانان اتاق ، مشتريان و فروش عادی ، قابلیت تعريف کالاها و خدمات و گروه بندی آن در گروه های قابل تعریف، گزارش عملکرد تعدادي مراکز هزينه هتل، گزارش عملکرد پرسنل از لاندري، گزارش از ريز عملکرد يک پرسنل، گزارش کامل ريالي به تفکيک کالا و ...

امکان دریافت دستور کارهای تاسیساتی از دیگر نرم افزارهای آسا و درج آن در نرم افزار تاسیسات ، کنترل انبار تاسیساتی، ثبت کالاهای مصرفی براساس دستور کارهای دریافتی، گزارش از دستور کارهای انجام شده یک کاربر، گزارش نحوه تعمیر و نوع تعمیر، امکان درج اتوماتیک دستور کارهای روتین روزانه و هفتگی : 1) مثلا هر یک روز در میان دستگاه خاصی باید چک شود. 2) امکان درج قراردادهای تاسیساتی (بیمه دستگاه - پیمانکاران) و اعلان اتمام قرارداد آن یک هفته قبل

مدیریت تالار، همایش، سمینار و بنکوئت، مدیریت انعقاد قرارداد به صورت مکانیزه و سیستمی «حذف قرارداد دستی» ، امکان ارائه فهرست مواد مصرفی مورد نیاز برای کلیه قراردادهای تشریفاتی به صورت دوره ای ، موردی، آیتم تقویم کاری (نمایش مراسمات هر روز و ساعت برگزاری آن ، نمایش روزهای بدون مراسم ، نمایش مناسبت های هرروز ، فعال کردن هشدار برنامه برای سررسید قراردادهای بدون پرداخت ، مراسم های چند روز آتی و ... با توجه به تنظیمات انجام شده در بخش ساختار برنامه، امکان تعریف مناسبتهای خا ص هرروز برای نمایش در تقویم کاری ، امکان فیلتر کردن قراردادها بر اساس ( جاری – سوابق – ابطال شده ) وگرفتن گزارش از آنها و ...

قابلیت ثبت صورتحساب تلفنهای گرفته شده «نامشخص، اتاق، نقدی، تورشرکت و هزینه هتل» ، دفترچه تلفن طبقه بندي شده شهري وموبايل، قابلیت مدیریت ساعت بیداری میهمان در حالت لینک با تلفنهای کارین و پاناسونیک «تنظيم ساعت بيداري يک اتاق ، تنظيم گروهي ساعت بيداري اتاق ، ليست ساعتهاي بيداري فعال ، ساعتهاي بيداري غيرفعال شده ، ساعتهاي بيداري ارسال شده به تلفن ، باز و بستن دستي صفر تلفن اتاق مقيم» ، امکان تعیین تلفنهای خاصی که اتوماتیک هزینه هتل منظور شود مثل شماره موبایل مدیران، کارخانجات، شرکتها، امکان محدود نمودن اتاق ها در دسترسی به شهرستان و یا خارج از کشور، نمایش مکالمات انجام شده بر مبنای تاریخ انجام مکالمه ، شماره های گرفته شده ، مدت مکالمه ، زمان مکالمه و قیمت تعیین شده ، امکان تعریف و تغییر نرخ مکالمات تلفن ، گزارش مکالمات تلفنی انجام شده با امکان جستجو براساس فیلدهای مختلف ، امکان تعریف ضرایب نرخی برای مکالمات شهرستان و خارج از کشور ، امکان بایگانی نمودن کلیه مکالمات انجام شده ،امکان تعریف پیش شماره های ویژه با نرخ مربوطه و ...

انواع مختلف گزارش عملکرد کاربرانLog File (پرسنل، رجیستر، عملیات کاربران، صورتحساب رزرواسیون، بن های رستوران، رسید و حواله انبار و ...) ، گزارشات مربوط به لاکرهای مجموعه آبی ، زمان باز یا بسته شدن ، گزارش از مغایرت باز و بسته شدن لاکرهای مجموعه آبی با نرم افزار ، گزارش از اتاق هاي فروخته شده به تفکيک اتاق، گزارش از ميهمانان ورودي تور به تفکيک جنسيت، گزارش از طبقه بندي اقشار ميهمانان ورودي، گزارش درصد اشغالي اتاق هاي خاص طي بازه تاريخي، گزارش ازتخت اضافي فروش رفته طي بازه تاريخي، درصد اشغال ماهانه سالانه براساس گزارشات آماده، گزارش آماري ازخلاصه رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، گزارش از رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، رزروهاي مغاير با رجيسترکارت از لحاظ نام، گزارش درآمد رستوران ها روزهاي قبل، گزارش سود فروش رستوران هابه تفکيک صورتحساب، گزارش سود فروش رستوران ها به تفکيک کد غذا، گزارش سود فروش يک کد غذاي رستوران، گزارش از کارکرد تور شرکت براساس عملکرد رجيسترکارت، خلاصه گزارش درآمداتاق براساس فوليوميهمانان، گزارش از ميهمانان ورودي به تفکيک گروههاي تور شرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک گروههاي تور وشرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک تورها وشرکت ها، گزارش مانده مغایرت تورشرکت ها با مانده حسابداری، گزارش سود فروش غذا در کليه رستوران ها، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها به فرم خلاصه، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها ، گزارش از تخفیف ارائه شده به تور طی بازه تاریخی، گزارش از بدهکاران سنی طی بازه تاریخی ، گزارش فروش رستورانها به تفکیک تاریخ ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک تور شرکت ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک گروههای تور شرکت ، گزارش نحوه بسته بندی غذا در رستورانها ، گزارش مدت اقامت میهمانان به تفکیک تور شرکت ، گزارش از تعداد و مبلغ اتاقهای فروخته شده به تفکیک اتاق ، صورت گردش وجوه نقد هتل ، گزارش از تعدد ورود میهمانان هتل ، گزارش فروش کلیه میهمانان تورها وشرکتها حدود 100 گزارش متنوع و کاربردی دیگر ...

ساختار6 سطحی حسابها شامل گروه کل، معین اول، معین دوم، تفصیلی یونیک یک و تفضیلی یونیک دو با خاصیت ارث بری، ساختار 3 سطحی حسابهای شناور (تفصیلی)، امکان تعریف طبقه بندی حساب جهت تهیه صورتهای مالی ، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران، امکان ارسال اسناد به حسابداری دیگر به فرم اکسل یا فرمت همکاران سیستم، ثبت وقایع اصلاح یا حذف سند ( Event log )، ارائه گزارش دفاتر مالی روزانه ، کل ، معین و تفضیلی ، ارائه گزارشات سود و زیان ، ترازنامه و ترازهای 2 و 4 و 8 ستونی، ارائه گزارشات گردش حساب و گردش تفکیکی ، امکان چاپ سند روزانه و ماهیانه ، قابلیت بستن خودکار حسابهای غیر دائمی و نیز صدور سند اختتامیه و همچنین سند افتتاحیه برای سال جدید، امکان بستن دستی حسابها با رویکرد مراکز هزینه ، امکان تغییر در کدینگ حسابها در ابتدای هر سال بدون ایجاد مشکل برای گزارشات سالهای قبل، گزارش از مراکز درآمد و هزینه، تسهیم مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان ثبت هزینه های جاری به تفکیک مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان تعریف بودجه بندی، گزارش از مغایرت بودجه ، گزارش صورت گردش ریالی وجوه نقد منابع و مصارف، گزارش از وضعیت صورتحساب چکها، امکان استفاده چند شرکتی از نرم افزار حسابداری، نمایش و چاپ درختی سر فصل های تعریف شده خصوصاً در هنگام جستجوی کدیا نام حسابها ، قابلیت تعریف فرم های استاندارد مالی مانند ترازنامه ، سود و زیان ، صورت جریان وجوه نقد ، یادداشت های مالی، قابلیت رده بندی اسناد ، توانایی درج ، اصلاح ، حذف و مرتب سازی اسناد حسابداری قطعی نشده با توجه به سطح دسترسی کاربر ، کنترل و ثبت هوشمند خطاهای سند و اعلام اسناد دارای خطا با اعلام نوع خطا ،امکان جستجوی پیشرفته روی آیتم های یک سند ، چاپ اسناد با فرمت های استاندارد به دو حالت عادی و پلکانی، امکان کپی کردن یک سند در سند دیگر، امکان تعریف مراکز فروش ، درآمد ، هزینه و لینک با آنها، امکان جستجوی پارامتریک در اسناد، گزارشات تفکیکی در سطوح مختلف حسابها، امکان خروجی اکسل سندهای مالی، طبقه بندی مراحل مختلف اسناد بصورت دلخواه، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران

امکان صدور دستور پرداخت چک گروهی، امکان دریافت مکانیزه چکهای ثبت شده در نرم افزار پذیرش به صورت اتوماتیک، چاپ چک ، امکان راه اندازی سیستم درخواست دستورصدورچک تا تایید آن توسط مدیرمالی ومدیریت هتل و اختصاص بانک و دیگر ملزومات و درنهایت ارجاع به خزانه داری جهت صدورچک بدون امکان تغییر در متن چک وشماره حساب مشتری ، امکان ارسال پیام بصورت اتوماتیک برای مشتریانی که چک آنها آماده است ونیز اگر روش پرداخت واریز به حساب باشد امکان ارسال متن واریز شد برای مشتریان جهت اطلاع وی ، گزارش از چکهای دریافتی مشتریان، گزارش از چکهای پرداختی به مشتریان، گردش ریالی وجوه نقد با گزارشات مرتبط، حساب صندوق شرکت ، صدور دستور پرداخت چک، امکان ثبت انواع چکهای پرداختنی و تضمینی ، امکان ثبت انواع چکهای دریافتنی و تضمینی به همراه گزارشات و جستجوهای پیشرفته و...

امکان ثبت کارکرد پرسنل به صورت دستی و نیز دریافت اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به صورت مکانیزه، تهیه دیسکت مالیات، بیمه و بانک ، محاسبه عیدی پاداش سنوات ماهانه و ارسال مکانیزه به سیستم حسابداری، گزارش ساز، امکان تعریف انواع وام پرسنل، امکان تعریف پس انداز اعتباری جهت درج حق عضویت صندوق و ارائه گزارشات مربوطه ، امکان ثبت اتوماتيك پاداش عيدي، ارسال مکانیزه سند حسابداری عیدی و پاداش به نرم افزار حسابداری، ارسال دیسکت مالیات عیدی پاداش، امکان تهیه فیش حقوقی عیدی پاداش، امکان تعریف ماليات و درآمد مشمول ماليات ابتداي سال، امکان ارسال مکانیزه دیسکت بیمه، امکان ارسال مکانیزه دیسکت مالیات، امکان ارسال مکانیزه دیسکت بانک، امکان ارسال لیست قابل پرداخت حقوق ماهیانه به نرم افزار خزانه داری، امکان تعریف انواع مدل قرارداد (جانبازی ، هیئت مدیره ، ماده 100 و ...)، امکان محاسبه ذخیره 12/1 سنوات خدمت پرسنل، امکان محاسبه ذخیره 12/1 پاداش عیدی پرسنل، امکان ارسال مکانیزه سند حسابداری حقوق به حسابداری براساس مراکز هزینه، امکان تعریف جداول مالیاتی سالانه، لینک با نرم افزار پورتال پرسنلی ، امکان تعیین روش محاسبه حقوق (باجزییات کامل) برای هرنوع حکم کارگزینی ، امکان تهیه فرم تسویه حساب پرسنل ، امکان نمایش خلاصه حقوق دریافتی یک پرسنل به تفکیک ماه ، امکان فعال سازی تعدیل ماهانه حقوق برای اینکه پرسنل هیچوقت با دارایی بدهکار یا بستانکار نباشد ، امکان محاسبه فرم تعدیل دستی مالیات پرسنل درصورت غیرفعال بودن محاسبه اتوماتیک ، امکان تهیه فرمهای مختلف گزارش برروی احکام پرسنلی و لیستهای حقوق ، امکان تعیین روشهای مختلف ارسال سند حقوق به حسابداری و ...

امکان تعیین روشهای مختلف انبارداری (میانگین موزون- LIFO - FIFO)، امکان تعریف نقطه سفارش ، امکان تعریف قفسه بندی انبارها، تعیین مقدار سفارش سالیانه ، قابلیت ثبت توضیحات هر یک از کالاها، امکان تعریف تاریخ مصرف کالا، قابلیت انبار گردانی و ارائه لیست مغایرت ، امکان ثبت کلیه رسیدها و حواله ها مطابق با برگه درخواست کالای سیستمی که از نرم افزار مصارف و درخواستها صادر میشود ، قابلیت سطح بندی سناریوی رسید کالا (انباردار فقط تعدادی رسید کند _ حسابداری انبار رسید های قیمت صفر را قیمت گذاری و سایر هزینه ها را ثبت کند)، قابلیت لینک با نرم افزار مصارف و درخواستها ، امکان کنترل رسید انبار وحواله انبار بگونه ای که بیشتر از تعداد تایید شده انباردار نتواند کالا ثبت کند ، با ثبت حواله ویا رسیدانبار تاریخ جدید خودبخود حواله ورسیدهای تاریخ قبل غیر قابل اصلاح میشوند (مگربامجوز مدیریت) ، امکان صدور سند حواله انتقال داخلی بین انبارها بگونه ای که با صدور حواله انبار خودبخود به موجودی انبارمقصد اضافه خواهد شد و گردش اینگونه اسناد به حسابداری بصورت انتقال بین انبار منتقل خواهد شد ، امکان صدور سند تعدیل رسید وحواله انبار درصورت نیاز (باذکر شماره رسید و حواله مرجع ) با سریال خاص خودش ، امکان کنترل میت تگ کالا و گزارش گیری از آن ، امکان تهیه گزارش سندتنخواه کارپردازی از نرم افزار ، امکان تهیه گزارش از کالاهای راکد انبار ، امکان تعریف فروشندگان جنس به هتل به منظور رسید کالا، امکان تعریف واحدها و محل مصرف در انبار داری به منظور حواله کالا، گزارش موجودي ريالي وتعدادي انبار و ...

امکان دریافت رسیپی هر یک از غذاها و بوفه ها، امکان دریافت بوفه های هر رستوران به تفکیک روز وعده غذا و گزارش سود هر بوفه غذا، گزارش بهای تمام شده مواد به تفکیک کد هر غذا ،گزارش از سود فروش به تفکیک هر گروه غذایی، گزارش از سود فروش به تفکیک هر کد غذا، گزارش از سود فروش به تفکیک صورتحساب، گزارش درصد مخارج رستوران طی بازه تاریخی ، گزارش از کسر و اضافی واحد های تولیدی، گزارش کنترل دوره ای بهای فروش محصولات غذایی ، لیست مواد بکار رفته در منوهای فروش ، مواد بکار رفته بر اساس مرکز فروش، گزارش مواد مصرفی بر اساس اطلاعات فروش ، امکان پیش بینی مصرف بوفه ها و کالاهای رستوران با توجه قرارداد برای تاریخهای آینده که مورد استفاده قرارداد تشریفات قرار میگیرد ، امکان ثبت تولید داخلی (تبدیل مواد) بخشهای مختلف هتل مثل قنادی قصابخانه ، امکان ثبت غذای مصرفی پرسنل (لینک با ژتون پرسنلی) جهت کسر اتوماتیک از انبارهای شارژ ، گزارش تفکیکی مراکز فروش (مقداری)،که اطلاعات فروش را بر اساس مراکز فروش دسته بندی کرده و آمار استفاده از مواد مصرفی طی بازه زمانی تعیین شده را به کاربر میدهد، گزارش تفکیکی مراکز فروش (ریالی)، که اطلاعات فروش را بر اساس مراکز فروش دسته بندی کرده و آمار استفاده از مواد مصرفی طی بازه زمانی تعیین شده را به کاربر میدهد، گزارش برگشتی از مراکز فروش(مقداری) که اطلاعات فروش را دسته بندی کرده و با توجه به ورود و خروج انبار و تعاریف انجام شده در مراکز فروش،میزان حواله های مصرفی و برگشتی را محاسبه می نماید و سپس جمع خالص مصرفی را محاسبه می نماید و ...

محاسبه هزینه های جذب نشده بخش های درآمدی هتل (بعد از راه اندازی و اجرای کاست استاندارد) راه اندازی انبارهای شارژ در سیستم (موادی که از انبار خارج میشود خود به خود به انبارهای شارژ منتقل شده و به موجودی آن نیز اضافه میگردد) در پایان ماه سیستم کاست پس از بستن بوفه های بنکوئت و ثبت برگشت مواد ، مواد مصرفی کالای فروش رفته محاسبه شده و از انبارهای شارژ کسر میشود بدین طریق کسری و اضافی انبارهای شارژ محاسبه شده و قابل ارائه به مدیریت میباشد، پس از تائید مدیریت سند کسر و اضافه بعنوان سند تعدیل ثبت میشود.

مدیریت تمامی درخواستهای کاربران اعم از درخواست خرید یا حواله، هیچ رسید یا حواله ای در انبار بدون شماره برگه درخواست سیستمی قابل ثبت نمیباشد، امکان تعریف سیستم های مختلف گردش کار با توجه به گردش کار هتل (از درخواست کالا تا خرید یا تحویل از انبار)، امکان تعریف محدوده مجاز خرید کالا که هر کالا زمان مجاز خرید آن فرق میکند، امکان ارسال کالاهای خریداری شده طی بازه زمانی تعریف شده (ارسال Reminder به کارپرداز، امکان تعریف حداقل مقدار خرید هر کالا که برای درخواستهای کمتر از آن درخواست خود بخود بایگانی میشود، امکان نمایش درخواستهای منتظر تائید مدیریت _ منتظر تائید مدیر مالی، امکان مدیریت کلیه درخواستهای واحد کارپردازی، امکان مدیریت درخواستهای منتظر تامین بودجه و...

در این روش کار تمامی بخشهای هتل تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و با توجه به نگرش مدیریت مالی گزارشات بهای تمام شده براساس (نفرات و یا اتاق شب) قابل پیاده سازی میباشد ، شایان ذکر است کلیه نرم افزارها باید با این رویکرد، ثبت کاربر را تغییر خواهند داد (خانه داری ، تاسیسات، لاندری و ...) میتوان میزان هزینه های جذب نشده برای هر بخش را نیز محاسبه نمود.

قابلیت دریافت اطلاعات از طریق تگ های RFID ، امکان محاسبه میزان محاسبه استهلاک و ذخایر، امکان تعریف انواع روشهای استهلاک «مستقیم _ نزولی»، امکان ارسال سند استهلاک ماهانه، لینک مستقیم با انبار اموال، امکان ثبت، پیگیری و تعریف شرایط مختلف نگهداری کالا اعم از راکد، فعال، فروش رفته، امکان نگهداری تصاویر اموال، ارائه گزارش های خرید در بازه های زمانی دلخواه و با ذکر گروه و واحد سازمانی ، ارائه کاردکس دارایی ها با ذکر محل استقرار ، نوع و نام دارایی، ارائه لیست اموال ارسالی از انبار، نمایش اموال هر واحد - فرم شماره 16، نمایش اموال تحویلی - یک کاربر ، گزارش اموال خریداری شده _ طی بازه تاریخی، گزارش جامع اموال و محل استقرار فعلي آنان، گزارش از گردش اموال طي بازه تاريخي، گزارش ليست تحويل گيرندگان انبار اموال، ارسال اتوماتیک سند استهلاک ماهانه به حسابداری، گزارش اموال مغایر تاریخ شروع استهلاک و ...

ارائه پنل رزرو اینترنتی مطابق با گرافیک سایت هر هتل ، ارائه گزارش از رزروهای انجام نشده اینترنتی (چه تعداد بازدید _ چه تعداد از دست رفته، لینک آنلاین با سیستم رزرواسیون داخلی، رزرواسیون انگلیسی و با امکان استفاده از کارتهای مستر و ویزا و ...

ارائه پنل مخصوص به آژانسهای هواپیمایی «نمایندگان فروش»، اعمال نرخهای فصلی، نرخهای ویژه و نرخهای آژانسها بطور اتوماتیک ، گزارش از میهمانان هر تور و شرکت ، امکان اختصاص اعتبار به تور و شرکتها ، ارائه تخفیف های متفاوت برای هر آژانس و ...

نرم افزار هتلداری آسا میتواند با کلیه کلید کارتهای موجود لینک نماید ، لینک با کارتهای Orbita , Adel , Hune و ... ، ارائه کارت 15 دقیقه ای بازدید ، کنترل شارژ کلید کارت اتاق مطابق با مانده بدهی اتاق ، کنترل تعداد کلید کارتهای صادره یک اتاق، قابلیت شارژ کلید کارت اتاق همزمان در هنگام ثبت رجیستر و ...

امکان ارسال پیامک گروهی و یا به صورت انفرادی برای میهمانان/پرسنل هتل، امکان مدیریت صندوق دریافت پیامک میهمانان، امکان ارسال پیامک برای میهمانان رزروی در زمان ثبت رزرو به طور اتوماتیک و یا در زمان تائید رزرو براساس واریز وجه، امکان ارسال پیامک برای میهمانان ورودی امروز، امکان مدیریت ارسال پیامک براساس گروه مشتریان هتل، امکان ارسال پیامک برای میهمانان خاص در جستجوی پارامتریک ، امکان ارسال پیامک به تورها و شرکتها، امکان ارسال پیامک برای کلیه میهمانان برای مناسبتهای دلخواه ، ارسال و دریافت ایمیل در این نرم افزار از طریق ارتباط با Mail Server می باشد که این Mail Server می تواند Yahoo, Gmail و یا Mail Server خود شرکت باشد، گزارش جامع پیامک ها و ایمیل های ارسالی ، دریافتی ، امکان اطلاع رسانی یک یا چند روز قبل از تاریخ چک های پرداختی برای مدیر یا هر شخص دیگر در مجموعه، امکان ارسال خودکار ایمیل یا پیامک با متن دلخواه برای مهمانان پذیرش ، کارمندان هتل در مناسبت های خاص مانند روز تولد، ولادت ها، شهادت ها و ... ، توانایی ایجاد کمپین های مختلف برای ارتباط اشخاص، شرکت ها و یا گروه ها با مناسبت های مربوطه برای ارسال خودکار پیام کوتاه یا ایمیل در زمان های تعیین شده ، امکان تعریف گروه ها ، شرکت ها ، اشخاص و طبقه بندی آنها براساس نوع فعالیت و ...

امکان ارسال پیام برای کاربران برنامه، امکان مدیریت پیامهای دریافتی، قابلیت ارجاع پیام دریافتی، قابلیت طبقه بندی و بایگانی پیامهای دریافتی، امکان الصاق فایل مورد نظر جهت ارسال پیام، امکان جستجوی پارامتریک در نامه های دریافتی، دبیرخانه قابلیت شماره گذاری نامه های صادره، امکان Snooze پیام - غیر فعال کردن پیام بصورت موقت و ...

قابلیت کنترل لاکرها، امکان پذیرش میهمان با کارت عضویت، کلوپ مشتریان مجموعه آبی، مدیریت دوره های آموزشی و مربیان، امکان پذیرش میهمان آزاد به صورت حساب مثبت، امکان پذیرش کمدهای مجموعه آبی به صورت گروهی، امکان کنترل حساب مثبت هر کمد در ثبت سفارش های بعدی، گزارش درآمد فروش مجموعه آبی شيفت جاري و روزهای قبل، گزارش فروش يک محصول در مجموعه آبی، امکان لینک با ماژولهای سخت افزاری ثبت سفارش آسا در قسمت ماساژ، امکان ثبت و اصلاح رزرو یک لاکر مجموعه آبی، امکان تعریف ساعتهای مجاز استفاده در مجموعه آبی، امکان مدیریت و گزارش باز و بسته شدن کمدهای مجموعه آبی در صورت لینک با قفل کمدها به صورت آنلاین و ...

حذف تعاملات اضافی پرسنل از طریق سیستم پورتال پرسنلی (راه اندازی سیستم پورتال پرسنلی موجب بهینه ساری تعاملات مابین پرسنل و در نتیجه کاهش هزینه می گردد. بطور واضح تر، درخواست ها و پیگیری مرخصی ساعتی و روزانه، ماموریت، استعلاجی و... می تواند از طریق نرم افزار پورتال پرسنلی و از محل کار یا منزل و از طریق کامپیوتر یا موبایل انجام گردد.)

بهره برداری توزیع شده : امکان بهره برداری از سیستم بصورت توزیع شده بین واحد ها باعث توزیع کار سنگین بخش کارگزینی و مدیریت تردد مابین واحدهای مختلف شده و علاوه بر این امکان مدیریت بهتر پرسنل را برای مدیران و سرپرستان قسمتها فراهم می آورد. بعنوان مثال پرسنل درخواست مرخصی خود را از کامپیوتر محل کار و یا منزل خود از طریق اینترنتی در سیستم پورتال پرسنلی ثبت می نماید. در ادامه سرپرست قسمت در زمان آزاد خود درخواست های مرخصی، اضافه کار یا .. را بررسی و تایید یا عدم تایید آنها را مشخص می نماید. در نهایت واحد کارگزینی نیز بررسی های خود را در خصوص مانده مرخصی و مواردی از این قبیل، تایید نهایی را برای اعمال در محاسبات تردد پرسنل به انجام می رساند.
برنامه ریزی شیفت های پیچیده : امکان تعیین شیفت های کاری نامرتب پرسنل از الزامات چرخه کاری مدیریت تردد هتل می باشد. این مهم در راستای تطابق تردد پرسنل با برخی مناسبتها، میهمانیها و مجالس پیاده سازی گردیده است و می تواند در بازه های روزانه، هفتگی، ماهانه ... انجام گردد. مدیران یا سرپرستان واحدها با ورود به پنل طراحی شده مخصوص این موضوع، شیفت های کاری را به سلیقه خود و براحتی تنظیم می نمایند.
امکان تعریف اتوماتیک شیفتها با زمانبندی مشخص : البته این قابلیت در اکثر سیستمهای جاری وجود دارد و نرم افزار آسا نیز با وجود تمرکز روی پنل های با قابلیت تعریف شیف های آزاد، امکان تعریف و محاسبه سالانه شیفتهای استاندارد پرسنل با زمانبندی مشخص و از پیش تعریف شده را دارا می باشد. البته پس از تعریف شیفت های استاندارد، می توان در روزهای خاص و بنا به ضرورت تغییراتی را بصورت خاص انجام داد.
امکان تعریف شیفت شناور روزانه : با وجود این که توسط پنل های آزاد تعریف شیفت اکثر انواع شیفتهای پرسنل قابل مدیریت می باشد، بهرحال برخی از شرکتها نیاز به نوع آزادتری از شیفت جهت برخی از افراد بعنوان شناور دارند که در آن، پرسنل می تواند بدون داشتن شیفت با ساعت مشخص، در طول روز چندین ورود و خروج داشته باشد. نهایتا سیستم جمع ساعات حضور وی را بعنوان ساعت حضور در هر روز در محاسبات مورد استفاده قرار می دهد.
کنترل اضافه کاری : نظر به اینکه در اکثر روشهای محاسبه اضافه کاری، حضور بعد از زمان شیفت کاری بصورت اضافه کار محسوب می شود، این مهم می تواند باعث افزایش هزینه حقوق پرسنلی گردد. در چرخه راه اندازی شده در سیستم مدیریت تردد آسا، هر ساعت خروج پرسنل بعنوان اضافه کاری محسوب نگردیده و تنها درخواست های اضافه کاری که به تایید مدیر یا سرپرست واحد مربوطه رسیده است در محاسبات دخیل داده می شود.
بخش مدیریت امکانات کاربران حضور و غیاب و پورتال پرسنلی : با توجه به ساختار توزیع شده سیستم، تمامی پرسنل شرکت به نوعی کاربر سیستم در سطوح کاربر معمولی پورتال، سرپرست، مدیر و کاربر واحد کارگزینی دارای امکانات و قابلیت های متعدد می باشند. در نتیجه مدیریت امکانات و قابلیتهای کاربران با این تعداد زیاد نمی تواند تحت پوشش سوپروایزور نرم افزار آسا قرار بگیرد. بنابراین ماژولی جدید جهت مدیریت قابلیتهای کاربران سیستم حضور و غیاب و پورتال طراحی گردید که در اختیار کاربر کارگزینی قرار می گیرد. در این شرایط کاربر کارگزینی تنها می تواند قابلیتهای سیستم حضور و غیاب و پورتال را به پرسنل اختصاص دهد و یا پرسنل جدید را تعریف و یا حذف نماید.
اتصال به سیستم ژتون پرسنلی، کمد هوشمند و ... : از قابلیتهای جالب توجه راه اندازی سیستم حضور و غیاب و پورتال پرسنلی آسا، قابلیت لینک با سیستم دستگاه ژتون غذای پرسنلی می باشد. در این صورت تنها کارمندانی قادر به دریافت ژتون هستند که در ساعت مورد نظر دارای شیفتی معتبر باشند. این مهم نیز می تواند منجر به کاهش هزینه و کنترل بهتر سیستم غذای پرسنل گردد. طبیعتا پتانسیل اتصال به سایر تجهیزات هوشمند پرسنل نظیر کمد لباس و .. نیز وجود خواهد داشت.
برخی گزارشات : گزارش ریز کارکرد روزانه پرسنل - گزارش کارکرد ماهانه پرسنل - گزارش کلی کارکرد بصورت انتخابی - گزارش کارکرد تفکیک 12 ماهه پرسنل در یک قلم کارکرد - گزارش کارکرد تفکیک 12 ماهه اقلام کارکردی برای یک پرسنل

امکان ثبت ورود و خروج پرسنل بوسیله اثر انگشت ، لینک مستقیم و آنلاین با نرم افزار حضور و غیاب و سیستم پورتال پرسنلی_ علاوه بر امکان بهره برداری از دستگاه کارتزنی آسا، امکان اتصال نرم افزار حضور وغیاب و پورتال پرسنلی آسا به سایر دستگاه های موجود نیز تحت شرایط خاص وجود دارد؛ در صورتیکه هتل اصرار به حفظ دستگاه های قبلی خود داشته باشد.

مدیریت غذای پرسنلی ، لینک مستقیم با نرم افزار حقوق و دستمزد ، ثبت مستقیم اقلام مصرفی ریالی پرسنل ، کنترل غذای پرسنل ، ارائه غذا در وعده های غذایی مختلف طی تائید دستگاه سخت افزاری ژتون بوسیله اثر انگشت و ثبت آنلاین و نیز چاپ فیش پرینتر جهت ارائه غذا توسط آشپز مربوطه و ...

( با قابلیت لینک با سیستم های Mikrotik - IBSng – Delta SIB ) : اینترنت شارژینگ لینک با Mikrotik :
فروش اکانت اینترنت از طریق نرم افزار هتلداری آسا
کنترل ترافیک حجمی کاربران
تولید نام کاربری و پسورد برای میهمانان جهت استفاده از اینترنت از طریق نرم افزار هتلداری آسا به صورت اتوماتیک
احتساب هزینه اینترنت بعد از تولید یوزر به طور مستقیم به حساب میهمان مورد نظر
تعیین ترافیک رایگان به مقدار تعداد روز اقامت (مثال : 50 مگابایت ترافیک رایگان به ازای هر روز اقامت)
اینترنت شارژینگ لینک با IBSng :
بدون محدودیت ترافیکی بگونه ای که در زمان ثبت روم شارژ مقداری از ترافیک مصرف شده رایگان بوده و مابقی به حساب میهمان منظور میگردد _ شایان ذکر است در این روش لاگ هر کاربر در سرور به جهت کنترلهای امنیتی قابل رویت میباشد.
اینترنت شارژینگ لینک با Delta SIB :
امکان لینک با Delta SIB همانند IBSNG میباشد و لاگ سایتها نیز نگهداری خواهد شد .
(در کلیه روشها میهمان بعد از رویت سایت هتل اقدام به خرید ترافیک با سرعت و حجم بالا مینماید و در صورت تمایل به استفاده از حجم کم و با سرعت محدود میتواند اینترنت رایگان هتل استفاده نماید . شایان ذکر است روش احراز هویت در این روش از طریق نام ، شماره تلفن ، شناسنامه و ... فرد میباشد .)

ثبت مکانیزه درخواست میهمان درصورت لینک با تلفن) (VoIP، صدور فرمان به بخشهای مختلف بصورت مکانیزه شامل (خانه داری، روم سرویس، لاندری، کافی شاپ، بل بوی و ...) و پیگیری آن تا حصول نتیجه

فرم درخواست استخدام، ارزشیابی، گزارش نتایج ارزیابی، امکان ثبت انواع دوره های آموزشی ، امکان ثبت ارزیابی واحدها ، دوره های ارزیابی و ...

امکان ثبت فروش کالا از طریق تگ RFID ، قابلیت تعریف انواع کالاها، گزارشات فروش به تفکیک کالا، فروش کالا با قابلیت تسویه اتاق، پرسنل، تورشرکت و بنکوئتها ، فروش نقدی و ...

قابلیت ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی طبق ماده 169 مکرر، قابلیت لینک نرم‌افزار انبار با دارائی جهت ارسال اتوماتیک خریدهای انباری هتل ، لینک نرم ‌افزار هتل در جهت ارائه گزارشهای : ( فروش نسیه به تفکیک شرکت ، آژانس، گزارشات فروش نقد رستورانها و اتاق به تفکیک کد ملی، گزارش‌ فروش (امتناع ، نقدی ، اتاق و رستوران) ، گزارشات فروش تسویه با Pos گزارش درآمدهای وصول نشده اتاق مقیم)

درصورتیکه به سیستم ورود و خروج پارکینگ متصل شود میتواند تگهای RFID میهمانان را دریافت نموده و در صورت Valid بودن فرمان باز شدن درب را بصورت اتوماتیک بدهد، امکان ثبت ماشینهای پرسنل و مدیران و نیز کنترل تعدد ورود آن، تعریف پارکینگ ها، تعریف ظرفیت پارکینگ ، امکان تعریف استفاده کنندگان و بلاک کردن محل پارک، امکان ثبت دستی و اتوماتیک ماشین های ورودی و خروجی ، امکان لینک با سیستم پذیرش جهت کنترل شماره اتاق و فولیو برای مهمانان هتل ، قابلیت کنترل ظرفیت پر شده یا خالی در هر لحظه ، ارائه گزارش روزانه و دوره ای ورود و خروج خودرو با متوسط مدت توقف ، امکان استفاده از کارت های مغناطیسی و هوشمند، نمایش زمان ورود و خروج یک ماشین، گزارش تردد ماشینهای کارکنان هتل، تعریف چندین ماشین برای یک اتاق یا پرسنل و ...

لینک با سیستم IPTV ، امکان ثبت اطلاعات و مشخصات راننده ها، قابلیت تعریف انواع خودرو، امکان ثبت اطلاعات و مشخصات خودروها، توانایی تعریف انواع مشتری، امکان اعلام تاریخ و ساعت پایان هر Trip، ارائه گزارش مالی و آماری از Trip ها و فیلتر آن براساس تاریخ، راننده و مشتری ، ارائه گزارش روزانه اعزام خودرو ، امکان شارژ هزینه ایاب و ذهاب برای اتاق و یا فروش آزاد، امکان تعریف سرویس های و زمان های مختلف گشت و حرم مطهر ، گزارش فروش گشت و حرم مطهر

فروش مهمان هتل : جهت استفاده مسافرین و مهمانان هتل (صورت حساب میهمانان هتلی در صورت حساب برنامه پذیرش درج می شود) ، امکان تعریف مکانها و سالن های مختلف و تجهیزات جهت مجموعه ورزشی، امکان ثبت استفاده کنندگان

متد اول کلوپ مشتریان (متد درصد تخفیف و اعطای امتیاز (Point):
گروه بندی مشتریان (طلایی ، نقره ای ، برنزی و ...)
امکان اعطای تخفیف به گروههای کلوپ به تفکیک هر رستوران (رستوران یک گروه طلایی 20% تخفیف _ رستوران یک گروه نقره ای 15% تخفیف)
امکان تعریف انواع مشتری (سمینار، بنکوئت ، افتخاری ، دفاتر مسافرتی و ... )
امکان فعال نمودن امتیاز دهی برای هریک از عناوین درآمدی که میخواهیم امتیاز بگیرد .
امکان اختصاص امتیاز برای صورتحسابهای رستوران ، اتاق و تخصیص این امتیاز به حساب مشتری مربوطه
امکان تعریف ضریب تقسیم برای گروهها به منظور محاسبه امتیاز خرید (صورتحساب رستوران برای مشتری شماره 2453234 با اعمال تخفیف 15% 000/750/1 ریال میباشد که با اعمال ضریب تقسیم 10000 میشود 175 امتیاز)
امکان جستجوی مشتریان در نرم افزارها بر اساس (شماره کارت _شماره ردیف _ نام مشتری)
مدیریت حساب مشتریان عضو کلوپ
متد دوم کلوپ مشتریان (متد امتیاز دهی و اعمال هدیه) :
اعمال امتیاز برای هر یک از صورتحسابهای مشتریان عضو کلوپ و تخصیص این امتیازها به همراه خود صورتحساب به حساب مشتری مربوطه
گروه بندی مشتریان (طلایی ، نقره ای ، برنزی و ...)
اتخاذ تصمیمات مختلف به ازای مقداری کسر مقداری از امتیاز مشتریان (به ازای کسب هر 10000 امتیاز یک بلیط رایگان مجموعه آبی یا به ازای هر 30000 امتیاز یک شب اقامت رایگان در هتل ، به ازای هر 3 شب 1 شب رایگان و ...)
محاسبه امتیاز براساس کارکرد مشتری و واریز وجوه نقد به صورت مجازی به حساب کارت بانکی مشتریان توسط کاربر ارشد سیستم
قابلیت استفاده از وجوه مجازی واریز شده به کارت بانکی مشتریان در مراکز درآمدی مجموعه
مشتری عضو کلوپ میتواند با کارت بانکی خود که قبلا توسط هتل بابت کسر امتیازها به صورت مجازی شارژ شده است اقدام به استفاده این وجوه در رستورانها نماید.
مدیریت حساب مشتریان عضو کلوپ
متد سوم کلوپ مشتریان (متد حساب مثبت و اعمال تخفیف و تکنولوژی مبتنی بر کارت) :
مشتریان عضو کلوپ باید ابتدا حساب خود را شارژ نمایند.
سیستم با توجه به جدول تخفیف بر اساس مانده حساب مشتری تخفیفات را در هر رستوران لحاظ میکند .
مثال : اگر مانده حساب مشتری از 000/000/5 ریال تا 000/000/10 ریال باشد 10% تخفیف
اگر مانده حساب مشتری از 000/000/10 ریال تا 000/000/20 ریال باشد 15% تخفیف
اگر مانده حساب مشتری از 000/000/20 ریال تا 000/000/30 ریال باشد 20% تخفیف
و ...
کنترل ریالی (در هر ثبت ویا فقط هنگام ورود)
کنترل تاریخ (فعال نمودن بازه تاریخی)
کنترل تعداد دفعات استفاده شده
هیچ دریافت و پرداختی در رستورانها انجام نمیشود .
در کلیه رستورانها مشتری فقط با کارت شناسایی میشود.
مدیریت حساب مشتریان عضو کلوپ
در کلیه متدهای کلوپ مشتریان لینک با سیستم مرکز تلفن بگونه ای که با تماس مشتری قبل از برداشتن گوشی کاربر اطلاعات فرد تماس گیرنده را در مانیتور خود مشاهده می نماید اطلاعاتی همچون (گروه کاربر، نام میهمان، Point، خلاصه کارکرد، آخرین تماس، موضوع تماس، آخرین باری که هتل بوده و ... )

سخت افزار، نرم افزار، لینک با نرم افزار هتلداری آسا ، ماژول تلویزیون زنده Live ( این ماژول امکان مشاهده شبکه های زنده را فراهم می کند. این شبکه های دیجیتال تلویزیونی و رادیویی داخل ایران و شبکه های پخش شده توسط ماهواره می باشد ) ، ماژول ویدئوی درخواستی VOD ( این ماژول امکان مشاهده ویدئوی درخواستی و گوش دادن به موزیک درخواستی را فراهم می کند ) ، ماژول نواهای درخواستیAOD (در این ماژول امکان پخش نواهای درخواستی را توسط میهمان فراهم می کند)، ماژول صورت حساب میهمان (در این ماژول میهمان امکان مشاهده صورت حساب آنلاین خود را در سیستم IPTV دارد) ، ماژول اوقات شرعی ، ماژول سرویس های اتاق ( در این ماژول میهمانان امکان ثبت روم سرویس، لاندری، خانه داری، تاکسی، تورهای تعریف شده توسط هتل را دارند) ، ماژول خانه داری (در این ماژول بخش خانه داری هتل با استفاده از کنترل Setup box کلیه اطلاعات مربوط به وضعیت اتاق و یا پروسه Checkout را می تواند وارد سیستم نماید و به صورت آنلاین در نرم افزار هتلداری دیده شود)، پیام رسانی ( در این ماژول میهمان می تواند پیام های ارسال شده از طرف سیستم را در صفحه تلویزیون مشاهده نماید) ، کنترل حساب اینترنت میهمان ( در این ماژول میهمان می تواند اکانت اینترنت خود را از طریق IPTV شارژ و ترافیک خریداری نماید.این عملیات به صورت آنلاین در نرم افزار هتل ثبت می گردد و در صورت حساب میهمان قابل مشاهده است) ، CCTV ( در این سیستم امکان استفاده از دوربین در محل های مورد نیاز و ارسال تصاویر آن بر روی تلویزیون کاربران وجود دارد. از این سرویس می توان در نمایش تصویر زنده از راهروی طبقات، لابی هتل، پارکینگ ها و.....استفاده کرد ) ، تبلیغات (در این ماژول تبلیغات تعریف شده در تلویزیون توسط مدیر سیستم پخش می شود ) ، Internet ( در سیستم IPTV کاربران قادر به استفاده از اینترنت بدون نیاز به کامپیوتر و با استفاده از تلویزیون خود می باشند) ، Game ( از قابلیت های این سیستم امکان فراهم کردن بازی برای کاربران می باشد. بدین صورت کاربران قادر به استفاده از بازی های موجود بر روی شبکه در سیستم IPTV می باشند ) ، اطلاعات هتل، چند زبانه ( سیستمIPTV این شرکت قابلیت تغییر زبان به 3 زبان زنده دنیا را داراست. تغییر زبان سیستم میتواند به صورت خودکار با گرفتن اطلاعات از نرم افزار هتلی انجام پذیرد.)، OPC Server (این ماژول جهت ارتباط دیگر نرم افزارها با سیستم IPTV هتل طراحی شده به عنوان مثال در هنگام بروز حریق در سیستم در صورتی که سیستم اعلام حریق هتل امکان ثبت اطلاعات در OPC Server را داشته باشد) و...

پکیج نرم افزار هتلداری آسا با بیش از 35 زیر مجموعه نرم افزاری تحت وب، مفتخر است اولین جایگاه نرم افزار هتلداری تحت وب ایرانی را به خود اختصاص دهد و بیشترین ترکیب نرم افزاری را نسبت به همکاران دیگر خود در اختیار داشته باشد .

 

نرم افزار هتلداری تحت وب آسا با محیطی کاربر پسند و یکپارچه توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت هتلداری ایران کسب نموده و افتخار همکاری با بیش از 80 هتل در سطح کشور را داشته باشد .