پکیج نرم افزار ابری آســـا

.در این ساختار هیچگونه نیازی به سخت افزار و یا سرور گران قیمت نمی باشد

مدیریت نرخ های فصلی براساس بازه تاریخی، تور و روزهای هفته، خدمات اضافی رزرو، مدیریت مکانیزه فکسهای دریافتی و ارسالی، تائید مکانیزه امضاء سیستمی هر یک از رزروها توسط مدیران ذیصلاح، امکان آپلود ضمائم هر رزرو جهت نمایش به کاربران مربوطه، گزارش سامانه اعلان پروازهای ورودی و خروجی، داخلی و خارجی (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا)، قابلیت ارسال اتوماتیک پیامک _لینک با نرم افزارخدمات مشتریان (ارسال SMS)، و ...

کنترل زمان برگشت غذا، امکان رزرو میز، کنترل زمان پخت غذا، کنترل حداکثر زمان استفاده میز، قابلیت ثبت کنترل غذای آماده فروش، دریافت امضاء میهمان برای هر بن رستوران از طریق تبلت، امکان تخصیص سقف تخفیف بصورت درصدی و مبلغی به پرسنل جهت استفاده از رستوران، لینک مستقیم با نرم افزار کاست کنترل مواد ، گزارش درآمد فروش رستوران شیفت جاری ، گزارش از فروش رستوران به تفکیک صورتحساب ، گزارش فروش به تفکیک کد غذای رستوران و ...

انواع مختلف گزارش عملکرد کاربرانLog File (پرسنل، رجیستر، عملیات کاربران، صورتحساب رزرواسیون، بن های رستوران، رسید و حواله انبار و ...) ، گزارشات مربوط به لاکرهای مجموعه آبی ، زمان باز یا بسته شدن ، گزارش از مغایرت باز و بسته شدن لاکرهای مجموعه آبی با نرم افزار ، گزارش از اتاق هاي فروخته شده به تفکيک اتاق، گزارش از ميهمانان ورودي تور به تفکيک جنسيت، گزارش از طبقه بندي اقشار ميهمانان ورودي، گزارش درصد اشغالي اتاق هاي خاص طي بازه تاريخي، گزارش ازتخت اضافي فروش رفته طي بازه تاريخي، درصد اشغال ماهانه سالانه براساس گزارشات آماده، گزارش آماري ازخلاصه رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، گزارش از رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، رزروهاي مغاير با رجيسترکارت از لحاظ نام، گزارش درآمد رستوران ها روزهاي قبل، گزارش سود فروش رستوران هابه تفکيک صورتحساب، گزارش سود فروش رستوران ها به تفکيک کد غذا، گزارش سود فروش يک کد غذاي رستوران، گزارش از کارکرد تور شرکت براساس عملکرد رجيسترکارت، خلاصه گزارش درآمداتاق براساس فوليوميهمانان، گزارش از ميهمانان ورودي به تفکيک گروههاي تور شرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک گروههاي تور وشرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک تورها وشرکت ها، گزارش مانده مغایرت تورشرکت ها با مانده حسابداری، گزارش سود فروش غذا در کليه رستوران ها، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها به فرم خلاصه، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها ، گزارش از تخفیف ارائه شده به تور طی بازه تاریخی، گزارش از بدهکاران سنی طی بازه تاریخی ، گزارش فروش رستورانها به تفکیک تاریخ ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک تور شرکت ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک گروههای تور شرکت ، گزارش نحوه بسته بندی غذا در رستورانها ، گزارش مدت اقامت میهمانان به تفکیک تور شرکت ، گزارش از تعداد و مبلغ اتاقهای فروخته شده به تفکیک اتاق ، صورت گردش وجوه نقد هتل ، گزارش از تعدد ورود میهمانان هتل ، گزارش فروش کلیه میهمانان تورها وشرکتها حدود 100 گزارش متنوع و کاربردی دیگر ...

ساختار6 سطحی حسابها شامل گروه کل، معین اول، معین دوم، تفصیلی یونیک یک و تفضیلی یونیک دو با خاصیت ارث بری، ساختار 3 سطحی حسابهای شناور (تفصیلی)، امکان تعریف طبقه بندی حساب جهت تهیه صورتهای مالی ، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران، امکان ارسال اسناد به حسابداری دیگر به فرم اکسل یا فرمت همکاران سیستم، ثبت وقایع اصلاح یا حذف سند ( Event log )، ارائه گزارش دفاتر مالی روزانه ، کل ، معین و تفضیلی ، ارائه گزارشات سود و زیان ، ترازنامه و ترازهای 2 و 4 و 8 ستونی، ارائه گزارشات گردش حساب و گردش تفکیکی ، امکان چاپ سند روزانه و ماهیانه ، قابلیت بستن خودکار حسابهای غیر دائمی و نیز صدور سند اختتامیه و همچنین سند افتتاحیه برای سال جدید، امکان بستن دستی حسابها با رویکرد مراکز هزینه ، امکان تغییر در کدینگ حسابها در ابتدای هر سال بدون ایجاد مشکل برای گزارشات سالهای قبل، گزارش از مراکز درآمد و هزینه، تسهیم مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان ثبت هزینه های جاری به تفکیک مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان تعریف بودجه بندی، گزارش از مغایرت بودجه ، گزارش صورت گردش ریالی وجوه نقد منابع و مصارف، گزارش از وضعیت صورتحساب چکها، امکان استفاده چند شرکتی از نرم افزار حسابداری، نمایش و چاپ درختی سر فصل های تعریف شده خصوصاً در هنگام جستجوی کدیا نام حسابها ، قابلیت تعریف فرم های استاندارد مالی مانند ترازنامه ، سود و زیان ، صورت جریان وجوه نقد ، یادداشت های مالی، قابلیت رده بندی اسناد ، توانایی درج ، اصلاح ، حذف و مرتب سازی اسناد حسابداری قطعی نشده با توجه به سطح دسترسی کاربر ، کنترل و ثبت هوشمند خطاهای سند و اعلام اسناد دارای خطا با اعلام نوع خطا ،امکان جستجوی پیشرفته روی آیتم های یک سند ، چاپ اسناد با فرمت های استاندارد به دو حالت عادی و پلکانی، امکان کپی کردن یک سند در سند دیگر، امکان تعریف مراکز فروش ، درآمد ، هزینه و لینک با آنها، امکان جستجوی پارامتریک در اسناد، گزارشات تفکیکی در سطوح مختلف حسابها، امکان خروجی اکسل سندهای مالی، طبقه بندی مراحل مختلف اسناد بصورت دلخواه، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران

امکان تعیین روشهای مختلف انبارداری (میانگین موزون- LIFO - FIFO)، امکان تعریف نقطه سفارش ، امکان تعریف قفسه بندی انبارها، تعیین مقدار سفارش سالیانه ، قابلیت ثبت توضیحات هر یک از کالاها، امکان تعریف تاریخ مصرف کالا، قابلیت انبار گردانی و ارائه لیست مغایرت ، امکان ثبت کلیه رسیدها و حواله ها مطابق با برگه درخواست کالای سیستمی که از نرم افزار مصارف و درخواستها صادر میشود ، قابلیت سطح بندی سناریوی رسید کالا (انباردار فقط تعدادی رسید کند _ حسابداری انبار رسید های قیمت صفر را قیمت گذاری و سایر هزینه ها را ثبت کند)، قابلیت لینک با نرم افزار مصارف و درخواستها ، امکان کنترل رسید انبار وحواله انبار بگونه ای که بیشتر از تعداد تایید شده انباردار نتواند کالا ثبت کند ، با ثبت حواله ویا رسیدانبار تاریخ جدید خودبخود حواله ورسیدهای تاریخ قبل غیر قابل اصلاح میشوند (مگربامجوز مدیریت) ، امکان صدور سند حواله انتقال داخلی بین انبارها بگونه ای که با صدور حواله انبار خودبخود به موجودی انبارمقصد اضافه خواهد شد و گردش اینگونه اسناد به حسابداری بصورت انتقال بین انبار منتقل خواهد شد ، امکان صدور سند تعدیل رسید وحواله انبار درصورت نیاز (باذکر شماره رسید و حواله مرجع ) با سریال خاص خودش ، امکان کنترل میت تگ کالا و گزارش گیری از آن ، امکان تهیه گزارش سندتنخواه کارپردازی از نرم افزار ، امکان تهیه گزارش از کالاهای راکد انبار ، امکان تعریف فروشندگان جنس به هتل به منظور رسید کالا، امکان تعریف واحدها و محل مصرف در انبار داری به منظور حواله کالا، گزارش موجودي ريالي وتعدادي انبار و ...

در نسخه ساده هر سه نرم افزار پذیرش , صندوق و خانه داری بر حسب نیاز مجموعه دار در یک ساختار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تکمیل مشخصات جهت اختصاص نرم افزار



* نام هتل / شرکت :
* سمت خریدار :

* تعداد ستاره مجموعه :
* نام و نام خانوادگی خریدار :

* شماره تماس ثابت :
* ایمیل :

* شماره موبایل :
* شهر :

مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال هزینه اولیـــه راه اندازی و پیاده سازی نرم افزار هتلـــداری مطابق ساختار هر هتـــل فقط برای یـــکبار دریافت میگردد .



مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ هزار ریال به ازای هر اتاق به صورت ماهیانه جهت نرم افزار , پشتیبانی آنلاین و نگهداری بانک اطلاعاتی (Data-Base) هتل در یافت میگردد .




هتل شما چند اتاق دارد ؟