پکیج نرم افزار ابری آســـا

.در این ساختار هیچگونه نیازی به سخت افزار و یا سرور گران قیمت نمی باشد

مدیریت انواع قراردادهای گارانتی، مدیریت انواع فولبردها/هافبردها، امکان تعریف فولبرد یا هافبرد فعال برای تنوع خاصی از اتاقها، محاسبه مکانیزه نوشو اتاق براساس نوع قراردادها، ارائه گزارشات درصد اشغالی به صورت نمودار، امکان فروش اتاقهای تریپل به دبل _ دبل به سینگل مثال در زمانهایی که از اتاق دبل ظرفیت نداریم تریپل با قیمت دبل فروخته شود، قابلیت اسکن مدارک میهمان برای هر رجیستر کارت، قابلیت دریافت نمونه امضاء میهمان رجیستر کارت سیستمی بدون کاغذ، گزارش مقایسه ای درصد اشغالی به تفکیک هر روز و نیز مقایسه با سالهای گذشته و گزارش انحراف معیار مربوطه، گزارش از نرخ دلار، یورو و پوند ثبت شده درنرم افزار (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا، گزارش درصد اشغال ریالی اتاق.
مدیریت نرخ های فصلی براساس بازه تاریخی، تور و روزهای هفته، خدمات اضافی رزرو، مدیریت مکانیزه فکسهای دریافتی و ارسالی، تائید مکانیزه امضاء سیستمی هر یک از رزروها توسط مدیران ذیصلاح، امکان آپلود ضمائم هر رزرو جهت نمایش به کاربران مربوطه، گزارش سامانه اعلان پروازهای ورودی و خروجی، داخلی و خارجی (در صورت اتصال اینترنت به سرور آسا)، قابلیت ارسال اتوماتیک پیامک _لینک با نرم افزارخدمات مشتریان (ارسال SMS)، و ...

کنترل زمان برگشت غذا، امکان رزرو میز، کنترل زمان پخت غذا، کنترل حداکثر زمان استفاده میز، قابلیت ثبت کنترل غذای آماده فروش، دریافت امضاء میهمان برای هر بن رستوران از طریق تبلت، امکان تخصیص سقف تخفیف بصورت درصدی و مبلغی به پرسنل جهت استفاده از رستوران، لینک مستقیم با نرم افزار کاست کنترل مواد ، گزارش درآمد فروش رستوران شیفت جاری ، گزارش از فروش رستوران به تفکیک صورتحساب ، گزارش فروش به تفکیک کد غذای رستوران و ...

امکان مدیریت انبار خانه داری، نظافت، اشغالی، خارج از سرویس، ثبت اشیاء پیدا شده هتل و نیز جستجو و تحویل آن، ثبت تائید تخلیه اتاق توسط خانه داری به منظور تسویه اتاق توسط پذیرش، امکان ثبت مشاهدات خانه دار از وضعیت اتاق، ثبت اعلان خرابی برای واحد مربوطه در تاسیسات، ثبت خسارت وارده به اتاق ، گزارشات مختلف : اتاق های خالی ، رزروی ها ، تورهای مقیم ، تخلیه روز خاص ، ارائه گزارش مقایسه ای خانه داری و پذیرش به لحاظ مغایرت گیری و کنترل، قابلیت ایجاد انبار خانه داری و لینک با انبار مرکزی، اعلام ریز اطلاعات نظافت از قبیل نام خانه دار , تاریخ و ساعت نظافت و … جهت گزارش گیری و کنترل های مورد نیاز ،

انواع مختلف گزارش عملکرد کاربرانLog File (پرسنل، رجیستر، عملیات کاربران، صورتحساب رزرواسیون، بن های رستوران، رسید و حواله انبار و ...) ، گزارشات مربوط به لاکرهای مجموعه آبی ، زمان باز یا بسته شدن ، گزارش از مغایرت باز و بسته شدن لاکرهای مجموعه آبی با نرم افزار ، گزارش از اتاق هاي فروخته شده به تفکيک اتاق، گزارش از ميهمانان ورودي تور به تفکيک جنسيت، گزارش از طبقه بندي اقشار ميهمانان ورودي، گزارش درصد اشغالي اتاق هاي خاص طي بازه تاريخي، گزارش ازتخت اضافي فروش رفته طي بازه تاريخي، درصد اشغال ماهانه سالانه براساس گزارشات آماده، گزارش آماري ازخلاصه رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، گزارش از رزروهاي کنسل شده توسط کاربر، رزروهاي مغاير با رجيسترکارت از لحاظ نام، گزارش درآمد رستوران ها روزهاي قبل، گزارش سود فروش رستوران هابه تفکيک صورتحساب، گزارش سود فروش رستوران ها به تفکيک کد غذا، گزارش سود فروش يک کد غذاي رستوران، گزارش از کارکرد تور شرکت براساس عملکرد رجيسترکارت، خلاصه گزارش درآمداتاق براساس فوليوميهمانان، گزارش از ميهمانان ورودي به تفکيک گروههاي تور شرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک گروههاي تور وشرکت، گزارش درصد اشغالي اتاق به تفکيک تورها وشرکت ها، گزارش مانده مغایرت تورشرکت ها با مانده حسابداری، گزارش سود فروش غذا در کليه رستوران ها، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها به فرم خلاصه، گزارش خلاصه درآمد کليه رستوران ها ، گزارش از تخفیف ارائه شده به تور طی بازه تاریخی، گزارش از بدهکاران سنی طی بازه تاریخی ، گزارش فروش رستورانها به تفکیک تاریخ ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک تور شرکت ، گزارش تجمیعی رزرواسیون به تفکیک گروههای تور شرکت ، گزارش نحوه بسته بندی غذا در رستورانها ، گزارش مدت اقامت میهمانان به تفکیک تور شرکت ، گزارش از تعداد و مبلغ اتاقهای فروخته شده به تفکیک اتاق ، صورت گردش وجوه نقد هتل ، گزارش از تعدد ورود میهمانان هتل ، گزارش فروش کلیه میهمانان تورها وشرکتها حدود 100 گزارش متنوع و کاربردی دیگر ...

ساختار6 سطحی حسابها شامل گروه کل، معین اول، معین دوم، تفصیلی یونیک یک و تفضیلی یونیک دو با خاصیت ارث بری، ساختار 3 سطحی حسابهای شناور (تفصیلی)، امکان تعریف طبقه بندی حساب جهت تهیه صورتهای مالی ، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران، امکان ارسال اسناد به حسابداری دیگر به فرم اکسل یا فرمت همکاران سیستم، ثبت وقایع اصلاح یا حذف سند ( Event log )، ارائه گزارش دفاتر مالی روزانه ، کل ، معین و تفضیلی ، ارائه گزارشات سود و زیان ، ترازنامه و ترازهای 2 و 4 و 8 ستونی، ارائه گزارشات گردش حساب و گردش تفکیکی ، امکان چاپ سند روزانه و ماهیانه ، قابلیت بستن خودکار حسابهای غیر دائمی و نیز صدور سند اختتامیه و همچنین سند افتتاحیه برای سال جدید، امکان بستن دستی حسابها با رویکرد مراکز هزینه ، امکان تغییر در کدینگ حسابها در ابتدای هر سال بدون ایجاد مشکل برای گزارشات سالهای قبل، گزارش از مراکز درآمد و هزینه، تسهیم مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان ثبت هزینه های جاری به تفکیک مراکز هزینه (بهای تمام شده)، امکان تعریف بودجه بندی، گزارش از مغایرت بودجه ، گزارش صورت گردش ریالی وجوه نقد منابع و مصارف، گزارش از وضعیت صورتحساب چکها، امکان استفاده چند شرکتی از نرم افزار حسابداری، نمایش و چاپ درختی سر فصل های تعریف شده خصوصاً در هنگام جستجوی کدیا نام حسابها ، قابلیت تعریف فرم های استاندارد مالی مانند ترازنامه ، سود و زیان ، صورت جریان وجوه نقد ، یادداشت های مالی، قابلیت رده بندی اسناد ، توانایی درج ، اصلاح ، حذف و مرتب سازی اسناد حسابداری قطعی نشده با توجه به سطح دسترسی کاربر ، کنترل و ثبت هوشمند خطاهای سند و اعلام اسناد دارای خطا با اعلام نوع خطا ،امکان جستجوی پیشرفته روی آیتم های یک سند ، چاپ اسناد با فرمت های استاندارد به دو حالت عادی و پلکانی، امکان کپی کردن یک سند در سند دیگر، امکان تعریف مراکز فروش ، درآمد ، هزینه و لینک با آنها، امکان جستجوی پارامتریک در اسناد، گزارشات تفکیکی در سطوح مختلف حسابها، امکان خروجی اکسل سندهای مالی، طبقه بندی مراحل مختلف اسناد بصورت دلخواه، امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران

امکان صدور دستور پرداخت چک گروهی، امکان دریافت مکانیزه چکهای ثبت شده در نرم افزار پذیرش به صورت اتوماتیک، چاپ چک ، امکان راه اندازی سیستم درخواست دستورصدورچک تا تایید آن توسط مدیرمالی ومدیریت هتل و اختصاص بانک و دیگر ملزومات و درنهایت ارجاع به خزانه داری جهت صدورچک بدون امکان تغییر در متن چک وشماره حساب مشتری ، امکان ارسال پیام بصورت اتوماتیک برای مشتریانی که چک آنها آماده است ونیز اگر روش پرداخت واریز به حساب باشد امکان ارسال متن واریز شد برای مشتریان جهت اطلاع وی ، گزارش از چکهای دریافتی مشتریان، گزارش از چکهای پرداختی به مشتریان، گردش ریالی وجوه نقد با گزارشات مرتبط، حساب صندوق شرکت ، صدور دستور پرداخت چک، امکان ثبت انواع چکهای پرداختنی و تضمینی ، امکان ثبت انواع چکهای دریافتنی و تضمینی به همراه گزارشات و جستجوهای پیشرفته و...

امکان ثبت کارکرد پرسنل به صورت دستی و نیز دریافت اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به صورت مکانیزه، تهیه دیسکت مالیات، بیمه و بانک ، محاسبه عیدی پاداش سنوات ماهانه و ارسال مکانیزه به سیستم حسابداری، گزارش ساز، امکان تعریف انواع وام پرسنل، امکان تعریف پس انداز اعتباری جهت درج حق عضویت صندوق و ارائه گزارشات مربوطه ، امکان ثبت اتوماتيك پاداش عيدي، ارسال مکانیزه سند حسابداری عیدی و پاداش به نرم افزار حسابداری، ارسال دیسکت مالیات عیدی پاداش، امکان تهیه فیش حقوقی عیدی پاداش، امکان تعریف ماليات و درآمد مشمول ماليات ابتداي سال، امکان ارسال مکانیزه دیسکت بیمه، امکان ارسال مکانیزه دیسکت مالیات، امکان ارسال مکانیزه دیسکت بانک، امکان ارسال لیست قابل پرداخت حقوق ماهیانه به نرم افزار خزانه داری، امکان تعریف انواع مدل قرارداد (جانبازی ، هیئت مدیره ، ماده 100 و ...)، امکان محاسبه ذخیره 12/1 سنوات خدمت پرسنل، امکان محاسبه ذخیره 12/1 پاداش عیدی پرسنل، امکان ارسال مکانیزه سند حسابداری حقوق به حسابداری براساس مراکز هزینه، امکان تعریف جداول مالیاتی سالانه، لینک با نرم افزار پورتال پرسنلی ، امکان تعیین روش محاسبه حقوق (باجزییات کامل) برای هرنوع حکم کارگزینی ، امکان تهیه فرم تسویه حساب پرسنل ، امکان نمایش خلاصه حقوق دریافتی یک پرسنل به تفکیک ماه ، امکان فعال سازی تعدیل ماهانه حقوق برای اینکه پرسنل هیچوقت با دارایی بدهکار یا بستانکار نباشد ، امکان محاسبه فرم تعدیل دستی مالیات پرسنل درصورت غیرفعال بودن محاسبه اتوماتیک ، امکان تهیه فرمهای مختلف گزارش برروی احکام پرسنلی و لیستهای حقوق ، امکان تعیین روشهای مختلف ارسال سند حقوق به حسابداری و ...

امکان تعیین روشهای مختلف انبارداری (میانگین موزون- LIFO - FIFO)، امکان تعریف نقطه سفارش ، امکان تعریف قفسه بندی انبارها، تعیین مقدار سفارش سالیانه ، قابلیت ثبت توضیحات هر یک از کالاها، امکان تعریف تاریخ مصرف کالا، قابلیت انبار گردانی و ارائه لیست مغایرت ، امکان ثبت کلیه رسیدها و حواله ها مطابق با برگه درخواست کالای سیستمی که از نرم افزار مصارف و درخواستها صادر میشود ، قابلیت سطح بندی سناریوی رسید کالا (انباردار فقط تعدادی رسید کند _ حسابداری انبار رسید های قیمت صفر را قیمت گذاری و سایر هزینه ها را ثبت کند)، قابلیت لینک با نرم افزار مصارف و درخواستها ، امکان کنترل رسید انبار وحواله انبار بگونه ای که بیشتر از تعداد تایید شده انباردار نتواند کالا ثبت کند ، با ثبت حواله ویا رسیدانبار تاریخ جدید خودبخود حواله ورسیدهای تاریخ قبل غیر قابل اصلاح میشوند (مگربامجوز مدیریت) ، امکان صدور سند حواله انتقال داخلی بین انبارها بگونه ای که با صدور حواله انبار خودبخود به موجودی انبارمقصد اضافه خواهد شد و گردش اینگونه اسناد به حسابداری بصورت انتقال بین انبار منتقل خواهد شد ، امکان صدور سند تعدیل رسید وحواله انبار درصورت نیاز (باذکر شماره رسید و حواله مرجع ) با سریال خاص خودش ، امکان کنترل میت تگ کالا و گزارش گیری از آن ، امکان تهیه گزارش سندتنخواه کارپردازی از نرم افزار ، امکان تهیه گزارش از کالاهای راکد انبار ، امکان تعریف فروشندگان جنس به هتل به منظور رسید کالا، امکان تعریف واحدها و محل مصرف در انبار داری به منظور حواله کالا، گزارش موجودي ريالي وتعدادي انبار و ...


تکمیل مشخصات جهت اختصاص نرم افزار ابری آســـا



* نام هتل / شرکت :
* سمت خریدار :

* تعداد ستاره مجموعه :
* نام و نام خانوادگی خریدار :

* شماره تماس ثابت :
* ایمیل :

* شماره موبایل :
* شهر :

مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال هزینه اولیـــه راه اندازی و پیاده سازی نرم افزار هتلـــداری مطابق ساختار هر هتـــل فقط برای یـــکبار دریافت می گـــردد .



مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ هزار ریال به ازای هر اتاق به صورت ماهیانه جهت نرم افزار , پشتیبانی آنلاین و نگهداری بانک اطلاعاتی (Data-Base) هتل در یافت میگردد .




هتل شما چند اتاق دارد ؟